Freelance HR medarbejder

Til virksomheder der har brug for hjælp til HR og administration.

Jeg træder til, når I har travlt

Der kan være perioder hvor I har ekstra travlhed i jeres HR afdeling. Og situationer, hvor i har brug for en ekstra hjælp ved f.eks. sygdom eller barsel, Her træder jeg til og håndterer de opgaver, der er vigtige for jeres virksomhed, og som ikke kan “vente til der er tid til dem”. Jeg tager mig af HR administration og daglige opgaver. Jeg bidrager ved implementering af systemer, projekter og tiltag. Jeg kommer ind i jeres organisation - og HR afdelingen - som ekstra hænder og ikke mindste ekstra kompetencer, håndterer administrative opgaver og sørger for, at der er styr på basis, så I kan fokusere på jeres kerneopgaver.

Det klarer jeg!

Jeg brænder for at sikre, at fundamentet er i orden og skabe ro i organisationen. Jeg løser de grundlæggende og administrative opgaver med rolig hånd – så både ledere og medarbejdere kan arbejde effektivt og med ro i maven.

Systemer

Jeg opdaterer data i bl.a. hcm- og lønsystemer. Jeg er garant for god datakvalitet.

Personalehåndbog

Jeg bidrager til udvikling og tilpasning af politikker og processer. Jeg vedligeholder og opdaterer personale-håndbog og intranet med relevant information.

Data

Jeg laver udtræk fra systemer og skaber overblik over komplekse og store mængder data. Bla. lønlister, sygefravær, medarbejder til- og afgang mv.

Point-of-contact

Jeg er ”den man går til” når man har spørgsmål til HR. Jeg holder styr på fælles postkasse, og sørger for svar på henvendelser fra ledere og medarbejdere.

Refusion

Jeg ansøger om refusion for bl.a. barsel og sygdom på virk.dk

Implementering

Jeg spiller en rolle i implementering af nye tiltag og projekter i organisationen.  Jeg bidrager også til løbende aktiviteter i HR årshjulet.

Rekruttering

Jeg håndterer den administrative del af rekruttering med skarpt fokus på med at sikre en god oplevelse i for organisation og kandidater.

Ansættelsesdokumenter

Jeg udarbejder og sikrer kvaliteten af ansættelses-dokumenter.

Administration

Jeg administrer virksomhedens sundheds-ordning og personalegoder. Jeg svarer på spørgsmål, vejleder og tilmelder hvor nødvendigt.

Hvem står bag?

Mit navn er Line. Jeg brænder for at få styr på tingene, løse opgaver ud fra organisationens behov samt at skabe struktur og klarhed i HR-processer. Når de grundlæggende elementer på plads, giver det medarbejdere og ledere frihed til at fokusere på det, de er bedst til. Mine tre vigtigste værdier – fællesskab, fleksibilitet og kommunikation – er kernen i mit arbejde. Jeg tror på, at stærke relationer, klar dialog og praktiske løsninger skaber de bedste resultater for både mennesker og virksomheder.

Skal vi arbejde sammen?

  • En uforpligtende snak

    Har jeres virksomhed brug for hjælp til administration og HR? Kontakt mig gerne, og lad os tage en uforpligtende snak om, hvordan jeg kan hjælpe jeres virksomhed.

  • Vi finder den rigtige løsning for jer

    Er vi et match, og er min energi og tilgang til opgaveløsning og mennesker, den rette for jeres virksomhed, laver vi en aftale om samarbejde. Altid med fleksibilitet og professionalisme i fokus.

  • Det klarer jeg

    Jeg trækker i arbejdstøjet, møder op med et smil og er hurtigt i gang med opgaveløsningen - og med at lære jeres virksomhed at kende. Vi tilpasser løbende i forhold til jeres behov og opgaver.

Andre siger

“Vi har haft glæde af Lines kompetencer i vores People & Culture team samt i vores lønafdeling. Line har en bred baggrund, er serviceminded og går til opgaverne med professionalisme og omhu”

- Lars Novrup, Direktør - People & Culture, TV 2 Danmark